Мой кабинет
Каталог работодателей
  • Аудит
  • 0 вакансий
  • Бухгалтерия
  • 0 вакансий
  • Финансовая служба
  • 0 вакансий
  • Экономисты
  • 0 вакансий
Рекомендуем книгу
Сервіс, орієнтований на бренд. Нова конкурентна перевага

В чому ж секрет магії великих брендів, що зберігають незгасиму привабливість протягом не одного десятка років? І чому гучна слава багатьох брендів виявляється не такою вже і довговічною? На думку Джанелл Барлоу і Пола Стюарта, ключ до розгадки в тому, як проходить повсякденне спілкування компаній зі споживачем - яке, на жаль, дуже часто розчаровує останніх. І не тому, що обслуговування, що пропонують компаніі, погане - просто воно невиразне. А традиційний, хай навіть і дуже добрий, сервіс з категорії «як у всіх» ніяк не сприяє ані укріпленню позицій бренда, ані підвищенню рівня лояльності споживачів. І навпаки, ті компаніі, яким вдалося домогтися відповідності між суттю бренда і сервісом, який вони надають, здійснили, без перебільшення, квантовий ривок, ставши практично недосяжними для конкурентів.

Что для вас важно в работе?

Скажи мне, что тебе важно в работе, и я скажу, кто ты. Посетители сайта fp.ua ответили на основной вопрос жизни, Вселенной и всего остального.
Не надейтесь в цифрах увидеть профиль рынка: это его анфас!

Думаете, что типичный финансовый работник невероятно темпераментен?

  • Наоборот – 27% респондентов утилитарно мотивированы! 
  • Профессиональное развитие важно для 23% посетителей портала. 
  • И только 22% ищут стабильности. 

Несколько иначе сложился расклад среди тонких материй:

  • 1% приходят на работу за властью. 
  • 3% ценят репутацию работодателя и престиж. 
  • 4% мечтают о комфорте. 
  • И всего-то 8% ценят хороший коллектив. 

подписаться на рассылку

Календарь событий


<Пред След>
Октябрь 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Опрос

Что вы учитываете при выборе Компании?

LinkedIn Facebook Twitter