Мой кабинет
Каталог работодателей
  • Аудит
  • 0 вакансий
  • Бухгалтерия
  • 11 вакансий
  • Финансовая служба
  • 0 вакансий
  • Экономисты
  • 1 вакансий
Рекомендуем книгу
Сервіс, орієнтований на бренд. Нова конкурентна перевага

В чому ж секрет магії великих брендів, що зберігають незгасиму привабливість протягом не одного десятка років? І чому гучна слава багатьох брендів виявляється не такою вже і довговічною? На думку Джанелл Барлоу і Пола Стюарта, ключ до розгадки в тому, як проходить повсякденне спілкування компаній зі споживачем - яке, на жаль, дуже часто розчаровує останніх. І не тому, що обслуговування, що пропонують компаніі, погане - просто воно невиразне. А традиційний, хай навіть і дуже добрий, сервіс з категорії «як у всіх» ніяк не сприяє ані укріпленню позицій бренда, ані підвищенню рівня лояльності споживачів. І навпаки, ті компаніі, яким вдалося домогтися відповідності між суттю бренда і сервісом, який вони надають, здійснили, без перебільшення, квантовий ривок, ставши практично недосяжними для конкурентів.

Статьи


Все статьи

Календарь событий


<Пред След>
Сентябрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

LinkedIn Facebook Twitter