Мой кабинет
Каталог работодателей
  • Аудит
  • 0 вакансий
  • Бухгалтерия
  • 0 вакансий
  • Финансовая служба
  • 0 вакансий
  • Экономисты
  • 0 вакансий
Рекомендуем книгу
Сервіс, орієнтований на бренд. Нова конкурентна перевага

В чому ж секрет магії великих брендів, що зберігають незгасиму привабливість протягом не одного десятка років? І чому гучна слава багатьох брендів виявляється не такою вже і довговічною? На думку Джанелл Барлоу і Пола Стюарта, ключ до розгадки в тому, як проходить повсякденне спілкування компаній зі споживачем - яке, на жаль, дуже часто розчаровує останніх. І не тому, що обслуговування, що пропонують компаніі, погане - просто воно невиразне. А традиційний, хай навіть і дуже добрий, сервіс з категорії «як у всіх» ніяк не сприяє ані укріпленню позицій бренда, ані підвищенню рівня лояльності споживачів. І навпаки, ті компаніі, яким вдалося домогтися відповідності між суттю бренда і сервісом, який вони надають, здійснили, без перебільшення, квантовий ривок, ставши практично недосяжними для конкурентів.

Мы изменились!

То, к чему мы так долго стремились, и то, над чем мы так много работали, произошло!! Сегодня заработал наш новый сайт!!

предыдущая следущая

Календарь событий


Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Опрос

Что вы учитываете при выборе Компании?

LinkedIn Facebook Twitter