Мой кабинет
Каталог работодателей
  • Аудит
  • 0 вакансий
  • Бухгалтерия
  • 11 вакансий
  • Финансовая служба
  • 0 вакансий
  • Экономисты
  • 0 вакансий
Рекомендуем книгу
«Финансовый учет: МСФО от теории к практике»

Книга направлена на ознакомление с МСФО и может быть полезна как начинающим бухгалтерам, так и представителям учетных подразделений международных корпораций, которые работают сразу в двух «измерениях»: между Национальными и Международными стандартами финансовой отчетности.

Світлина для резюме. 10 порад, які допоможуть отримати запрошення на інтерв’ю!

Резюме – це не сторінка у соціальних мережах, щоб його скласти, потрібно провести кропітку роботу, один із пунктів якої – створення вдалої світлини. Про те, чи потрібно додавати її в CV, ми вже писали раніше. Нижче надано рекомендації, як це зробити швидко, легко та якісно. Щоб світлина насправді додала балів при пошуку роботи, в процесі її підготовки радимо звернути увагу на наступні нюанси.

1. Вираз обличчя
Привітний вираз обличчя з відкритою природною посмішкою з перших секунд справить позитивне враження на рекрутера. Лише не переплутайте його з реготом. Це зайве для будь-якої вакансії. Перевірка дуже проста: ви б самі хотіли запросити кандидата з таким виглядом на інтерв’ю?
2. Макіяж
Жінки знають, що він буває денний та вечірній. У випадку світлини на резюме краще використовувати денний. Уникайте яскравих кольорів. Також не варто слідувати будь-яким модним трендам у макіяжі (блакитні тіні, намальовані брови тощо). Ледь підкресліть те, що у вас є, а не малюйте те, чого немає.

Манікюр (якщо його буде видно) краще зробити нейтрально-рожевий. Якщо вже дуже хочеться, можна додати білі смужки (французький). Але не більше.
3. Одяг
Недаремно кажуть «Зустрічають по одежі», тож тут не може бути однієї відповіді, тому що різні галузі та посади вимагають певного вбрання. Головне, вдягнутись так, як зазвичай прийнято серед спеціалістів вашого рівня та індустрії, в якій ви шукаєте роботу. Наприклад, для банкірів, фінансистів, бухгалтерів, юристів, продавців В2В, HRів, керівників заводів тощо – темний (навіть влітку) костюм, світла сорочка, краватка спокійного тону. ІТ-фахівці, рекламісти, маркетологи, звичайно, можуть використовувати більш креативний підхід. Але, знов ж таки, щоб не було, як в «Незнайці»: блакитний капелюх, жовті штани, помаранчева сорочка та зелена краватка. Якщо ви носите окуляри постійно, краще сфотографуватися в них, якщо це лише аксесуар – не варто.
Остання підказка – однотонний одяг на світлинах виглядає краще, ніж картатий чи строкатий.
4. Фон, освітлення
Фон і освітлення також мають велике значення. Фон краще використовувати нейтральний, ближче до світлого, але не занадто. Колір обличчя та одяг не мають з ним зливатися.
Не варто використовувати столи, монітори, офісний антураж, краєвиди на природі, в морі тощо. Ця світлина тільки про вас як працівника, тож не відволікайте рекрутера на зайві деталі. Хіба що ви радіоведучий, як же ж тоді без мікрофону.
Також важливо уникати різких тіней (використання одного спалаху), половинчастого освітлення (сонце, лампа з одного боку). Потрібно застосовувати мінімум два спалахи або спеціальний екран.
5. Обробка кольорів, чорно-біла світлина
Потрібно розуміти, що світлина на резюме повинна допомогти кандидату справити приємне враження на спеціаліста з пошуку персоналу, а рекрутеру – ідентифікувати кандидата. Саме цією логікою потрібно користуватися під час створення світлини для резюме. З іншого боку, якщо ви вважаєте за потрібне відповідно до індустрії (наприклад мода) надати портфоліо, то краще це зробити окремим файлом і там вже розважитись, застосувавши усілякі «фотошопні» можливості.

6. Нерозмите зображення
Розмите зображення буває при використанні камери низького рівня або недостатніх навичках фотографування. Звичайно, шкоди від такої світлини більше, ніж користі.
7. Актуальне
На жаль, рекрутери часто отримують резюме з найбільш вдалою на думку кандидата світлиною, але зробленою кілька років тому. Відповідно, при зустрічі виникає німе питання: що трапилось з кандидатом за проміжок часу між складанням ним резюме та приходом на інтерв’ю? Тож пам’ятаємо: світлина повинна допомогти рекрутеру впізнати та запам’ятати кандидата, а не довідатись, як він колись гарно виглядав.
8. Необрізане, без преса, квітів та легковажності
Часто-густо бачимо на світлинах у резюме залишки чиїхось кінцівок, одягу, тулубів тощо. Те ж саме можна сказати про фізкультурників, оберемки квітів, вдалі кабачки чи величезні гриби з серії «дачні/лісові пейзажі». Як згадувалось вище, такі речі неприпустимі, бо відволікають від сприйняття вас як кандидата. Це може вказувати на ваше легковажне ставлення до пошуку роботи, і свідчить про те, що ви навіть не напружуєтесь, щоб зробити якісну світлину.
Особливо потрібно виділити світлини без нижньої білизни, у відвертих майках або в неоднозначних (а інколи дуже навіть однозначних) позах. Зазвичай такі резюме відхиляють одразу.
9. Формат
Формат краще робити таким, щоб було видно не тільки обличчя, але й верхню частину тіла. Нижню межу краще рівняти по низу грудей або трохи нижче, якщо ви плануєте показати руки. Також зверніть увагу, що обличчя повинно «дивитись» в центр резюме, а не назовні.
10. Де зробити
Як казав класик, «чоботи повинен шити чоботар, а паляниці пекти пекар». Відповідь на запитання «Де швидко, якісно та легко зробити вдале фото на резюме?» на поверхні – у професійного фотографа. Як ми бачимо, це ще той клопіт, який до того ж вимагає досвіду та недешевого обладнання.
Звичайно, перед тим як довірити йому таку важливу справу, переконайтеся, що це не початківець. Також поцікавтесь його/її досвідом саме у ділових зйомках. Десятки захоплюючих весільних альбомів – не показник.


Отже, далі все у ваших руках. Вдалих світлин вам та знайти роботу мрії!

Календарь событий


<Пред След>
Август 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

LinkedIn Facebook Twitter